reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Kissová

Lenka Kissová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volajú ma kissilen... Zoznam autorových rubrík:  ConyMoje spoločenské vyžitie100 Life clubSúkromnéNezaradené

reklama

100 Life club

Zo života klanu... ... ... teda klubu.

Lenka Kissová

Zo života klanu... ... ... teda klubu.

Klan totiž zomrel, teda zanikol. Klub znie lepšie, tak dospelejšie. Sme sa rozhodli. Veru, dlhá cesta ubehla od môjho posledného klanového článku.

  • 13. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 842x
  • 1
Zo života klanu...

Lenka Kissová

Zo života klanu...

Dnes sme oslavovali. V duchu... konečne sa nám vrátil majster Zlobson, čo v preklade znamená, že po dlhých dňoch je znovu spojazdnené klanové TS

  • 30. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 822x
  • 1
Som členkou Klanu. A som na to hrdá...

Lenka Kissová

Som členkou Klanu. A som na to hrdá...

Začalo to ešte dávno predtým, než som si doma zriadila notebook a bezdrôtové pripojenie na náš internet. Večery u nás doma vyzerali väčšinou jednotvárne. Otec sedel v jednej izbe pri jednom počítači, brat v druhej izbe pri druhom. Televízor ma už dávno omrzel a tak, keď som nemala čo robiť, ležala som rozvalená krížom cez rodičovské postele a sledovala brata, ako hraje.

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu