reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Kissová

Lenka Kissová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volajú ma kissilen... Zoznam autorových rubrík:  ConyMoje spoločenské vyžitie100 Life clubSúkromnéNezaradené

reklama

Moje spoločenské vyžitie

Tri týždne v raji (časť tretia)

Lenka Kissová

Tri týždne v raji (časť tretia)

Tretia časť minisérie opisujúca moju dovolenku. Z Kalifornie a Arizony som sa presunula do Nevady a jej mesta hriechu, kde som strávila jeden večer. Pred sebou mám už len šesť dní dovolenky v spojených štátov.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 368x
  • 0
Tri týždne v raji (časť druhá)

Lenka Kissová

Tri týždne v raji (časť druhá)

Druhá časť trojdielnej série o mojej dovolenke v Spojených štátoch, kde píšem o druhej tretine času stráveného na tom kontinente.

  • 26. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 0
Tri týždne v raji (časť prvá)

Lenka Kissová

Tri týždne v raji (časť prvá)

Mala som možnosť okúsiť svet na inom kontinente. Keď tak nad tým dumám, je to zvláštne, aký rozdiel je medzi žitím na rôznych koncoch tej istej planéty. Občas som mala pocit, že som niekde v nejakej knihe, lebo niektoré situácie boli až neuveriteľné.

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 1
Hudba môže mať veľkú moc

Lenka Kissová

Hudba môže mať veľkú moc

Mala som možnosť vyskúšať si to na vlastnej koži počas posledných dvoch koncertov, na ktorých som sa zúčastnila. Najprv Blackmore's Night v PKO v Bratislave a následne minulý štvrtok symfónia LOTR v Prahe.

  • 30. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 740x
  • 0
Koncert roka - Iveta Bartošová!!!

Lenka Kissová

Koncert roka - Iveta Bartošová!!!

Predovšetkým musím upozorniť všetkých Ivetiných fanúšikov a obdivovateľov, že tento článok pravdepodobne nie je určený pre nich a vyskytujú sa v ňom nie práve pozitívne názory a vety...

  • 5. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 290x
  • 14
reklama
Keď sa blogeri na Superstar vydajú...

Lenka Kissová

Keď sa blogeri na Superstar vydajú...

Hej, baby, nechcete lístky na Superstar? ... Ale jasné, daj sem, aspoň dva. Ktorý deň? Asi takto som sa dostala na pondelňajšie rozhodnutie súťaže Slovensko hľadá Superstar...

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 137x
  • 2
Bowling alebo Tour de Beer

Lenka Kissová

Bowling alebo Tour de Beer

Pred uplynulým piatkom som si myslela, že bowling je nudný. S kolegami som išla len preto, že som išla s nimi. No po piatku si myslím, že bowling je fasa vec a že ho určite chcem hrávať čo najčastejšie. Veď kto by aj nechcel...

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 032x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu