reklama

Prežila som

Každý z nás má svoje vlastné "temné obdobie života". Každý, aj ten najšťastnejší. Ja mám pocit, že to moje je tak nejak nepretržité. No jedna časť môjho temného života sa začala trochu presvetľovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď som sa začiatkom roka dozvedela, že môj "dokonalý" kolega nebude mať možnosť zotrvať vo firme, krochkala som blahom. Vedela som to prvá, niekoľko mesiacov predtým, než sa to dozvedel on. Zakázali mi to komukoľvek povedať, tak som mlčala a hľadala si náhradu. Mohla som si vyberať zo známych mojich známych, že koho chcem, keďže mi bolo povedané, že ja vyberám. Lenže... človek mieni, vedenie mení.

Na svoju úžasnú novú kolegyňu číslo 10 nemôžem povedať našťastie ani pol krivého slova. Je šikovná, baví ju to a snáď tam zotrvá aspoň tak dlho, ako kolega číslo 9. Radšej dlhšie. Nerada by som zažila zase niekoho ďalšieho...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď môj "ľúbezný" kolega odchádzal, bola som na PNke. Dva týždne. S virózou jaxwiňa. Polomŕtva som sa doma snažila byť online na skype a na telefóne, aby som Lucii ako-tak pomohla. To chúďa si zažilo takzvaný krsť ohňom. Martin na dovolenke, nemal ju kto zaučiť a tak musela plávať.

No a potom som prišla do práce ja. Martin bol v pondelok posledný deň, ja štvrtok nastúpila. Čo mi tam zanechal, rozvádzať nebudem. Chytiť ho ten štvrtok alebo piatok pod ruku, neprežil by to. Takto som to predýchala, jeho robotu, za ktorú bol zaplatený, spravila a snažila sa v tom zhone nestíhačiek Luciu oboznámiť s detailami nášho milého oddelenia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po týždni sa prišiel ukázať. Vysmiaty jak lečo. Keď som mu chcela vyčítať, že mi tu nechal bordel, iba na to odvetil: "Veď ty si šikovná". No áno, to som, veď ja to spravím. Ale robím robotu, za ktorý si ty bol zaplatený, idiot vyškerený. To som si radšej iba pomyslela. "Návštevu" som prežila. Aj tú druhú, keď si prišiel po požičané filmy. Vlastne obdivujem samu seba, ako som sa pri ňom dokázala perfektne ovládať. Ba dokonca usmievať. Celý ten čas. Masku na ksicht, veď do myšlienok mi nikto nevidí. Bolo len pár príjemných chvíľ strávených v jeho prítomnosti za celú tú dobu. Párty vie robiť skvelé napríklad. Škoda ho chlapca. Keby mal chrbticu a aspoň kúsok cti, mal by potenciál. Takto som sa vždy iba vytešovala, že už konečne snáď raz bude kľud. A bol? Nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten človek je mesiac a pol preč a ešte aj teraz sa ma dokážu ľudia pýtať: "No čo nová kolegynka, lepšie než Martin, čo?" OMG ľudia, Lucia je svätá!!! Zvyknite si. Ju si nedám! A mimochodom, je len málo ľudí, s ktorými by nebolo lepšie, než s kolegom č. 9. Ja už jednoducho odmietam myslieť na ten hororový rok a pol, čo tam bol. Mažem všetky spomienky na tie hodiny strávené s ním za chrbtom. Na tie nestíhačky, makačky, nadčasy, večné hasenie ním vytvorených problémov, nedorozumení, poplachov. Hádky, klamstvá. Hnus z chodenia do práce a odpor k tomu miestu. Nie, ďakujem.

Nevravím, aj teraz mám stres, chaos, paniku. To bude ešte chvíľu trvať, než sa to dostane do mnou vysnívaných koľají. Ale viete čo? Tento stres mi nevadí. Dokonca si ho miestami aj užívam.

Lenka Kissová

Lenka Kissová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volajú ma kissilen... Zoznam autorových rubrík:  ConyMoje spoločenské vyžitie100 Life clubSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu