reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Kissová

Lenka Kissová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volajú ma kissilen... Zoznam autorových rubrík:  ConyMoje spoločenské vyžitie100 Life clubSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

"Kyselý" deň!

Lenka Kissová

"Kyselý" deň!

Ako sa môže normálne vyzerajúci pracovný deň takto pohnojiť? Aha, som žena...

  • 2. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 574x
  • 2
Prežila som

Lenka Kissová

Prežila som

Každý z nás má svoje vlastné "temné obdobie života". Každý, aj ten najšťastnejší. Ja mám pocit, že to moje je tak nejak nepretržité. No jedna časť môjho temného života sa začala trochu presvetľovať.

  • 13. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 2
A čas beží rýchlo ďalej...

Lenka Kissová

A čas beží rýchlo ďalej...

Tento týždeň som zostala ležať doma, skolila ma viróza. Prvých pár dní bolo hrozivých, ale čím je mi lepšie, tým mám viac času rozmýšľať. Zrejme je to tým, že sa z domu nesmiem pohnúť. A tak premýšľam, premýšľam celé dni a myslím na všetko to, čo nestíham, keď sa snažím zapadnúť do reálneho života.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 876x
  • 6
Dovolenka na dvoch miestach - fotky z Nemecka

Lenka Kissová

Dovolenka na dvoch miestach - fotky z Nemecka

Tak sa mi konečne podarilo dať dokopy zopár fotiek z Nemecka...

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 665x
  • 5
Dovolenka na dvoch miestach - časť druhá

Lenka Kissová

Dovolenka na dvoch miestach - časť druhá

Druhú dovolenku, ktorú som strávila v Nemecku, môžem v podstate nazvať svojou prvou ozajstnou dovolenkou. Bez rodiny, bez starostí, jednoducho úplná zmena prostredia a tvárí.

  • 9. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 748x
  • 1
reklama
Dovolenka na dvoch miestach - časť prvá

Lenka Kissová

Dovolenka na dvoch miestach - časť prvá

Toto leto som zažila dve diametrálne odlišné dovolenky. Prvú spolu s rodinou a druhú úplne sama v cudzej krajine, kde nikto neovládal slovenčinu... Tá prvá bola v českých Krušoviciach u otcovej sestry s rodinou.

  • 26. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 370x
  • 4
Myšlienky blogového ticha V.

Lenka Kissová

Myšlienky blogového ticha V.

Pred pol rokom som bola obvinená z toho, že vediem "exemplárne nudný život", tak som si dala trochu oddych a rozmýšľala o tom, a aj o všeličom inom...

  • 17. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 5
Zničený sen...

Lenka Kissová

Zničený sen...

Začalo to obyčajným "Ahoj" na Icq. Zo zásady cudzím ľuďom neodpovedám ale tentoraz mi to akosi nedalo a tak som mu odpovedala svojím typickým "Ahoj :-D" Smajlíkov totiž používam skoro stále, aby dotyčný videl, že sa aj v reálnom svete usmievam.

  • 5. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 964x
  • 8
Myšlienky blogového ticha IV.

Lenka Kissová

Myšlienky blogového ticha IV.

Čo vidím, počujem a prežívam. Alebo aj nie...

  • 24. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 284x
  • 2
Myšlienky blogového ticha III.

Lenka Kissová

Myšlienky blogového ticha III.

Čo vidím, počujem a prežívam. Alebo aj nie...

  • 15. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 091x
  • 0
reklama
Príchody a odchody

Lenka Kissová

Príchody a odchody

Stáva sa to často, keď ste zamestnaní v nejakej firme niekoľko rokov. Príde nový kolega, vy si na neho zvyknete, obľúbite si ho, práca ide od ruky a potom nastane zlom a dotyčný kolega sa rozhodne zmeniť zamestnanie a odíde. Mne už sa to počas necelých siedmich rokov v tomto zamestaní stalo sedem krát a tento článok bude o tom poslednom.

  • 2. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 699x
  • 5
Myšlienky blogového ticha II.

Lenka Kissová

Myšlienky blogového ticha II.

Čo vidím, počujem a prežívam. Alebo aj nie...

  • 29. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 1
Myšlienky blogového ticha

Lenka Kissová

Myšlienky blogového ticha

Po minulých pokusoch o zápiskoch zo života zvaných Momenty uplynulého týždňa a postrehoch z blogového ticha som sa opäť rozhodla pre nový názov, aj keď obsah sa viacmenej nemení. Stále je to o mne a o mojich myšlienkach.

  • 18. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 144x
  • 0
Postrehy z blogového ticha

Lenka Kissová

Postrehy z blogového ticha

Už je to dávno, čo som písala posledný článok. Nápady sa našli, ale buď nebol čas, alebo chuť. Lebo aj na dobré písanie človek musí mať chuť.

  • 10. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 2
Narodeniny na druhý pokus

Lenka Kissová

Narodeniny na druhý pokus

V našej rodine sa meniny nikdy poriadne neslávili. Ani neviem prečo, ale väčšinou sa toto meno označené v kalendári proste odignorovalo. Až v práci som sa naučila občas hodiť očkom do kalendára a ísť potriasť rukou, ak sa náhodou niekto taký vyskytoval. Dnes som ale vďačná za tento sviatok a dostala som hneď z rána ten najkrajší darček.

  • 4. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 642x
  • 5
reklama
Porážka, víťazstvo, svalovica

Lenka Kissová

Porážka, víťazstvo, svalovica

Kde bolo, tam bolo, žilo raz jedno plnoštíhle dievča. Celý život so svojou nadváhou bojovalo, vždy chcelo byť pekné, páčiť sa, mať konečne nejakého priateľa, ktorý by ju mal rád a nebál sa jej. Nekonečné diéty, snaha o cvičenie, nikdy nič nezabralo...

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 672x
  • 10
Koláč, smiech a čitateľský klub

Lenka Kissová

Koláč, smiech a čitateľský klub

A máme tu ďalšie pokračovanie momentov uplynulého týždňa. Tentoraz o dôchodkoch, voľných dňoch a fazuľovej polievke...

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 255x
  • 1
Momenty uplynulého týždňa

Lenka Kissová

Momenty uplynulého týždňa

Niekedy mi napadnú rôzne veci. Námetov na články je plno, zážitkov plno, ale opísať každý do jedného článku... boli by príliš krátke a priznám si, že času tiež veľa niet...

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 2
Klub mŕtvych matiek

Lenka Kissová

Klub mŕtvych matiek

Je to už dávno, čo som sledovala jeden seriál z prostredia nemocnice. Jednej hrdinke tam zomrel otec a iná herečka sa ju akože snažila utešiť prijatím do klubu mŕtvych otcov. Ja sa pýtam, existuje také niečo aj v realite?

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 607x
  • 6
Smetisko menom štát...

Lenka Kissová

Smetisko menom štát...

Už dlhšie si všímam okolie, po ktorom sa pohybujem a...

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 622x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu