reklama

"Kyselý" deň!

Ako sa môže normálne vyzerajúci pracovný deň takto pohnojiť? Aha, som žena...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám druhú smenu, čo znamená, že z domu odchádzam pred deviatou. Už cez víkend drahý tatuško oznámil, že sa mu krúti hlava a ráno ho budem musieť odviezť na krv. Oukej, pohoda, aspoň si zašoférujem, aj keď len do neďalekého mestečka. 6:15 sa preberiem a cestou na toalety zisťujem, že tatíka nikde. Inu, asi šiel do obchodu kúpiť bratovi chleba. Asi... 6:50 už som mierne znepokojená skúšala mobil. Zrušil ma... klasika... O siedmej mi volal, že on už je v Malackách. Prišiel domov a vyhlásil, že si zabudol posunúť hodiny. No keby si ma zobudil, tak by som ťa poslala do teplých krajín opraviť si čas!!! Bračeková divná tuc tuc hudba bola relatívne prežiteľná. Jedna z miernejších častí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prídem do práce, pustím sa do roboty, ktorú som odkladala na poslednú možnú chvíľku, lebo ju považujem za absolútne zbytočnú. Lebo JE absolútne zbytočná a iba pri tom človek stráca čas. Skončila som s tým o druhej. Akurát čas na neskorý obed. Som si vravela. Chrúmajúc v kuchynke kuracie lýtka (tie spodné časti stehien, ktoré sa neviem prečo volajú spodné stehná a v podstate sú to lýtka...) som dumala nad tým, že akurát stihnem prvú pracovnú cigu akurát s Natálkou. Jejda, Natálka je na dovolenke pred dôchodkom... Tak nič, no...

Ach jo, ďalší ľudia odchádzajú. Som tam pridlho. Už to začína celkom bolieť, keď odíde človek, ktorého si obľúbim. Zato sa k nám niektorí vrátili. Dlho utužované pravidlo "Ľudí, ktorí od nás odídu, neberieme späť" akosi ubralo na lesku. Vrátil sa k nám človek číslo 4 a pozrime že, vedúci post. Keď je človek sviňa, tak sa má dobre. Aj keď, neviem, či to platí práve na týchto. Aspoň nie na všetkých. Prečo to ale niekde platí a niekde nie? Ak budete dostatočný hajzlík, tak sa budete mať ako prasce v žite. Ale čo ak to človek nevie? Čo ak nevie byť sviňa? To skysne celý život na jednom, mizerne platenom mieste bez akýchkoľvek nádejí na nejakú budúcnosť? Kamaráti vravia, musíš byť taká, musíš byť taká aby si sa mala lepšie. Lenže to nejde, ja proste nedokážem byť iná než som. Nedávno som si povedala, že bude lepšie. Ale kto sa má teraz lepšie? Ja očividne asi nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám známeho, ktorý má isté, z bezpečnostného hľadiska ich nazvime, "tajné informácie". Sám sa tak rozhodol, a ja som sa to rozhodla rešpektovať. Už je to dosť dávno, čo som sa dozvedela, že niekto tieto informácie vie. Brala som to s nadhľadom, vlastne sa ma ani moc netýkajú. Povedala som si, slabá chvíľka, stane sa aj skúseným, no nie? Dnes som sa ale dozvedela, že tieto "informácie" vie aj niekto ďalší. Najprv som žiarlila. Potom som bola trochu nahnevaná. A všetko sa vo mne akosi pomiešalo, až z toho vznikol smútok. Nie som snáď dostatočne dôveryhodná? Som ako žena hodená do jedného vreca spolu so všetkými a označená ako: "Všetko vybľaboce"? Prečo pre mňa cudzí ľudia môžu a ja nie? Má to niečo spoločné so mnou? Malo by to následky, ktoré by sa ma dotýkali? Neviem. Musím to spracovať. Ale ochranu dát som zabezpečila poctivo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri písaní si s kamošom som si uvedomila jednu vec. Keď mi napísal: "ale ty nie si žena". Myslel to zo žartu. Väčšinou to síce píšem ja. Ale tentoraz mi to tak nejak udrelo do očí. A čo potom ale som? Kto som? Je pravda, že valná väčšina ženských potrieb (nákupy, maľovanie tapety na ksicht, Eurovea a jej podobné miesta) sú mi cudzie a nemám ich rada. Viem ako chrániť svoj počítač a pracovať s FTP. Viem veci o ktorých mnohé ženy nemajú ani len poňatia. Neznášam žehlenie. Ženy nemajú právo byť iné? Ja chcem byť len sama sebou, nezaškatuľkovaná do nejakých prapodivných nepochopiteľných skupiniek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozmýšľam nad touto svojou žensky slabou chvíľou nezrozumiteľných pocitov. Občas ma pochytia temné chvíle, kedy naozaj uvažujem žensky a z jednoduchých vecí robím taaakééé starosti. Alebo to bolo len tým, že som vynechala správný čas na obed a pekelne vyhladla? Alebo je to len nedostatkom estrogénu, či ký fras sa to pri sexe vylučuje do mozgu. Je to jedno. Spravím si kávu, "pokecám" so sesternicou a buď pôjdem čítať, alebo sa niečo zahrajem. Zajtra štartujeme nový deň a mňa už nič z tohto nebude trápiť. Vypísať sa je super vec

Lenka Kissová

Lenka Kissová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volajú ma kissilen... Zoznam autorových rubrík:  ConyMoje spoločenské vyžitie100 Life clubSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu